Sunday, April 25, 2010

New Life, New Journey..

Memang susah nak tgk aku upload blog ni kan, mcam biasa.. nak kena tgu ada mood baru nk cter something.. for now mmg ada new story aku nak share dgn korang..hubby baru dpt keje baru which is based in KL, so ktorang ada new journey which is die kena menggunakan public transport untk pergi keje, aku???? heheheh naik public transport jugak...tp kadang2, selebihnya tumpang org..tp....sampai ble?? aku kena kuat+berani untuk amik lesen.. heheh kali ni mmg tk bole nak mengelak lagi, sebabnya hubby keje jenis yang kena travel, so kalu die travel tkkan aku nak travel skali... heheheh

For now on, aku try untuk berani bawak keta, selepas kena ejek dengan ayah and abalang, menjadikan aku lebih nekad untuk bawak keta.. aku akan buktikan pada dorang aku mmg boleh buat...

Kids..

Aril.. dah nak masuk 5 bulan, dah pandai meniarap n start mcam nk crawling.. sungguhlah lasak hingga tk terlarat ibunya nk melayan.. makin keringla badan ibu nih

Ayish.. next year nak masukkan pre-school, tk sabar ibu nk masukkan die kat sekolah.. mesti die teruja n makin tambahla perangai2 die tuh...

No comments: