Saturday, January 2, 2010

Along Oh Along.....



--@ Farish Haqimi dengan muke naughtynya

For this time, aku nk cter psal anak sulong aku ni plak, emm sapa lagik klu bukan si farish ni le, tup tup dah jadik abang dah pun. so far peel die, mmg laen macam sket arr.. since aku preggy lagik die mmg die dah buat perangai, ada jela benda yg die nak buat nak bg aku n hubby marah, suka sangat kena marah agaknya.. Macam saja nak menguji kesabaran we all. Tapi mak slalu pesan, jgn marah n pukul anak tu, die mmg akan berperangai macam tu smp la adik die kuar nnt.. Huhuhu tp kadang2 kena jugak, mana leh sabar, klu dah dibuatnya benda yg bukan2.. mmg menguji aku btul... antara perangai yg mmg betul2 buat aku jd temper bile die :

* suka baling barang bile sesuatu yang di nak tk dpt...(yg jd mangsa keta2 mainan die tula)

* menjerit2 nyaring tu, smp naik pekak telinga aku

* sengaja makan or minum sepah2 or tumpahkan air... nak bg aku keje lebeh sket kot..

* sepah2kan barang mainan die..ni pun sengaja jugak

* main hp aku or hubby pastu rs bosan, die baling..(ni mmg tk ble terima)

ha, itu antara perangai2 die yang mmg kadang naik tangan aku kt die.. tp kdang2 rs kesian jugak, tp tula die.. but so far die tk buat adik die..(sayang adik ni) tp janganla org laen dok nak pegang adik die, ha time ni die buat perangai... emmm tahla, harap2 die akan berubah, tk lama lg die ngan adik die akan duk nursery sesama, tk taula macam mana plak peel lepas dok nursery nnt, tp org kata budak kalau duk nursery ni die independent sket..harap2 abalong nnt macam tu le...


--@ Farish ni mmg suka sangat dengan kereta

No comments: