Friday, December 7, 2007

Work...work...work..

Yesterday was my hectic day.. With the Ladyboss.. and all the outstanding works.. i got to finish it before the long holiday i've taken on 27, 28, 29, 30,31 Dec and also 1,2 Jan.. yuhooo!!! long holiday!

Jenuh gak pasal minggu ni hubby keje petang,.. aku paling tak suka kalau die kerja petang.. sebabnya i have to go back with own PUBLIC TRANSPORTATION heheh... pastu dengan si kecik yang macam2 peel tuh..huh! life is not easy... hari2 nak mengadap computer, bilala aku nak quit pastu duk umah jaga anak, and keperluan suami..mungkin kena tunggu sampai hubby gaji cecah 10k sebulan kot... Selalunya kalau gaji lagi banyak, more expenses that we have to pay! huh!!


meja aku yang tak pernahnya kosong dengan kertas

Dan aku jugak pening macam mana nak handle anak bila hubby keje petang, sebabnya Farish selalu buat perangai bile time Abahnya kerja petang, memang aku perasan sangat.. Expeciallu bile time nak tido tuh, selalu sangat jenguk ke bawah nak tengok abahnya (sebab hubby selalu tido bawah ngan TOTO) so b4 die nak tido, die akan jenguk abah die dulu..So bile hubby keje petang, die balik kol 11, so memang kol 11 la baru die rasa macam nak tido aduhh!! okay back to the Sato Office... apa lagi ekkk....OHH ya, aku pun pening tengok keadaan bawah meja aku, memang penuh dengan...........KASUT huhuhu... tak caya tgk bawah...


Yesterday, on leave (pi intebiu) shhh!! hehehe kat Hicom-Yamaha .. emmm ada rezeki adalah.. menyampah aku masuk keje hari ni, sumer nak campak keje kat aku, hish!!! bilala nak nak aman ni...






No comments: