Monday, December 17, 2007

Pusing Satu Rumah...

Okies... Kali ni aku nak cerita pasal apa erk.. emm pasal si Kenit tu ler apa lagi.. hari ahad baru2 ni, die demam panas, memang panas GILER, b4 ni die tak penah kena demam macam tuh.. 40 celcius.. perghh! memang di tahap bahaya untuk baby macam die, so aku pun bawakla pergi sjmc, and macam biasa nurse buat sponging and masuk ubat kat bun*** die heheh! cian anak ibu ni, pastu biasanya lah kan, kalau die dah masuk ubat kat bun*** tu, demam die kebah sket tau, tapi this time lain plak, demam die still macam tu, tak turun.. aku dah menggelabahla,
Pastu semalam aku tak kerja, sebab risaukan die... actually nya malam tu pun aku tak dapat tido, sebab demam die terlalu panaskan, so die tak berapa nak lena tidoq, asyik nak aku peluk jer..so aku pun tak dapat nak tido... pastu bila check2 sendirikan, rupanya tgk gusi die merah n bengkak, emm nak tumbuh gigi rupanya patutla demam die teruk sangat sampai macam tuh.. aduih ,.... ibu dah risau giler ni.. pastu mak cakap, nanti demam die kebah sendiri, just follow je bg makan ubat..untuk control fever die.. emmm farish nikan pelik sket... orang patut tumbuh gigi dulu baru jalan, die tak,...jalan dulu n baru tumbuh gigi...


FARISH PUSING SATU UMAH, DAH DPAT KAKI LA KATAKAN....

Nak tengok die main bola plak?? emmm memang suka main bola, see his style in controlling ball... so GOOD!!



No comments: