Tuesday, January 20, 2009

Tesco Friend's!

Helliouu......



Lama tk update pics kan,.. and rasanya dah almost 7 month join Tesco, tp aku belum nak ready cter pasal environment sini.. Seems everything okay..cuma workload yang banyak.. Tapi office mate semuanya best+gile+baik.... And satu aku suka kat sini, sebab aku dpt attend training yang banyak sangat... Pilih je nak training apa.. Boss pasti approve nyer..! hehehe (Claim HRDF) so no prob le...ehehehe



Apa2 pun.. aku attachkan gambar office mate aku yang gile2 semuanya... Ha! lupa nk mention.. Aku je yang dah kawen..hehe yang lain semuanya bujang..



Azura Haslinda & Nur Azura (kembar x Seiras)

Yang atas ni, officemate aku yang first, we have same name.. hehe so bos pun pening, bile panggil zura, dua2 akan bangun.. hheheh zura ni baik+lembut orangnya... die yang banyak tolong aku, ble aku mula2 join dulu.hehehe skang dah jadik gengla jugak...


Ni semua budak2 department aku, yang chinese tu semuanya buyer kitaorang

From Left : Liza, Eija & ME



No comments: