Wednesday, August 15, 2007

Toys kadangkala membahayakan...


malam tadi lepas aku dah siap tidokan farish and siap kemas umah semua, belekla newspaper kejap.. emm belek punya belek, mata aku tertumpu kat satu berita ni.. pasal one guy kat china ni (merangkap boss la) nak bunuh diri.. macam menarik aku baca lagi.. kalau korang semua ada baca la pasal artikel ni mesti rasa bengang dan marah,.. the star 14/08 dan 15/08.. psal US recall balik mattel yang di eksport dari china.. disebabkan penggunaan cat yang merbahay pada toys yg made in china punya.. marah aku bukan apala, sebabnya toys tu incluce fisher price skali.. HUH! mau tak marah.. dahlah fisher price tu mahal, kononya bile kite Questionnaire napa mahal erk fisher price ni, emmm jawapan nya its 100% safety for baby and kids... okayla aku accept the fact.. so aku pun dengan tak banyak sangat songeh, belila jugak 2,3 barang dari fisher price for my lovely son.. at last kuar berita macam..huhh! apala dorang ni.. so habis je aku baca berita tu, immediately aku amik toys farish yg fisher price tu simpan dlam stor.. hehe sorry farish mummy have to do just for your safety... okay .. kat sini aku attachkan keratan akhbar tu..

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work.